Inleiding

Herken de slimme trucjes van anderen en laat er je niet meer door inpalmen. Leer reageren op manipulatieve technieken en bereik daardoor je doel. Wordt het bereiken van je doel steeds weer verhinderd door die hardnekkige manipulator? Misschien heb je de indruk dat één van je medewerkers of onderaannemers slimme trucjes gebruikt om problemen door jezelf of door anderen te laten oplossen? Heb je enkele klanten die manipulatie benutten om die extra korting of extra service te krijgen? Als je respectvol wil reageren op hun slimme trucjes, dan krijg je van ons de geschikte technieken aangereikt. Zo blijf je correct, wordt hun invloed beperkt en blijf je commercieel en klantgericht. Kortom: je bereikt je doel.

Programma

We beantwoorden de volgende vragen:

  • hoe herken ik snel manipulatieve technieken?
  • waarom kiest men voor deze techniek?
  • hoe ontkracht ik de manipulatieve techniek?
  • hoe breng ik open communicatie op gang?
  • hoe blijf ik respectvol en klantgericht bij een manipulatieve klant?

Prijs en tussenkomsten

Lid  Niet-lid
€ 191 € 258

 

Gevat reageren op manipulatie

29 mei 20 | 9u00 - 17u00 - te Zwijnaarde meteen inschrijven