Sociale media adverteringstechnieken voor bouwbedrijven: Facebook/Instagram & LinkedIn

Je mag ervan uitgaan dat bijna iedereen op sociale media zit. Ook je potentiële klanten en medewerkers. Het is dan slim om je realisaties, klantengetuigenissen, vacatures, werkomgeving en aanbiedingen aan hen krachtig te tonen . In deze sessie leer je hands-on hoe je kunt adverteren op sociale media aan de potentiële klanten en sollicitanten. We starten met de introductie van de advertentiesetup en het campagneplan. Vervolgens maken we samen een voorbeeld advertentie, van copy tot visueel. Afsluitend zetten we een eenvoudige campagne op. Je krijgt een opdracht van de docent om tot de tweede sessie uit te werken.

 

Programma

Elke euro die je uitgeeft aan een advertentie moet renderen volgens de principes van online marketing. Het is dan logisch dat je wil weten welke advertentie wat heeft opgebracht. In deze sessie leer je hands-on hoe je je sociale media advertenties kunt rapporteren om de nodige optimalisatiebeslissingen te nemen. Je leert op welke cijfers je moet opletten als adverteerder en welke tracering-technieken van belang zijn voor een juiste rapportage. Na de bespreking van een voorbeeldcase van de docent schakel je over naar je opdracht om samen in de klas te optimaliseren.

 

Prijs

  Lid  Niet-lid
Opleidingskost € 190 € 257


Alle prijzen zijn exclusief btw, maar inclusief catering en cursus.

 

Mogelijke tussenkomsten



 

 

 

Image
Tramstraat 59
9052 Zwijnaarde
T 09 244 45 00
opleidingenovl@embuild.be
Image

© 2022 Embuild West- en Oost-Vlaanderen. webdesign by SCOPS (www.onlineopvallen.be)